Vypnutí motoru
- mrna
- Příspěvky: 57
- Registrován: 02 dub 2009 21:16
- Jméno: Marek
- Příjmení: Hopjan
- Pohlaví: Muž
- Skype: mrnamh
- Motocykl 1: Simson skútr
- Motocykl 2: Honda XRV 650 Africa Twin
- Motocykl 3: Suzuki GSX 1400
- Bydliště: Štěpánov-Březce
Vypnutí motoru
Zdarec chlapi dlouho sem to neřešil, ale jak se správně vypíná motor???( nevypadám jako idiot? ) Já ho vypínám spínačem na pravé rukojeti a poté vypnu klíček. To mě naučil kámoš s tím, že klíčkem se vypne kompletně celá motorka a že to není pro tu elektroniku good a je to lepší popořadě. No do včerejška, kdy mě kámoš co má BMW 1150GS říkal, že mu původní majitel radil, že tím vypínačem jenom v nouzi(nevím jaké pouze jako eletrikáře mě napadá tahem zapni stiskem vypni) jinak norm obsluhu klíčkem. Tak já nevím. Letecky sem se díval do manuálu GSX 1400 snadno a rychle a nic nenašel. Co vy na to???
Gsx 1400 über alles
- IPetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 373
- Registrován: 01 dub 2009 20:24
- Jméno: Petr
- Příjmení: Žanta
- Pohlaví: Muž
- Telefon: +420 608268608
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400 / 2002
- Motocykl 2: Yamaha Tenere 700
- Bydliště: Železný Brod
Re: Vypnutí motoru
Ty jo bomba, tak nad tímto jsem se nikdy nepřemýšlel.
Jistou logiku to ale má, nejdříve vypnout zapalování a až následně celou elektrickou soustavu.
Když nad tím tak přemýšlím, tak ač bych to kdy tušil, tak používám stejný způsob, takže to dělám asi správně
.

Jistou logiku to ale má, nejdříve vypnout zapalování a až následně celou elektrickou soustavu.
Když nad tím tak přemýšlím, tak ač bych to kdy tušil, tak používám stejný způsob, takže to dělám asi správně

IPetr
Re: Vypnutí motoru
No, tak já teda radši vyndám baterku a pro jistotu ještě sundám nádrž a autobus přivážu řetězem ke kandelábru, aby neujel...tím považuju motorku za vyplou
Jinak teda abych odpověděl seriozně tak nejdřív chcípákem, nevím proč,ale dělám to tak



Jinak teda abych odpověděl seriozně tak nejdřív chcípákem, nevím proč,ale dělám to tak

-
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 21 črc 2009 06:29
- Jméno: Zajda
- Příjmení: Michal
- Pohlaví: Muž
- Motocykl 1: GSX1400
- Bydliště: Brno
Re: Vypnutí motoru
Klasika- Chcípák a pak klíček. Jinak potom nevím proč by tam to tlačítko bylo.
- Dajos
- Člen klubu
- Příspěvky: 636
- Registrován: 10 dub 2009 09:40
- Jméno: Dalibor
- Příjmení: Plischke
- Pohlaví: Muž
- Telefon: +420604534994
- Motocykl 1: CBR 1100XX (Stříbrný Blekouš)
- Motocykl 2: jawa 50/550 pařez
- Bydliště: Olomouc
Re: Vypnutí motoru
Pánové, ač je to s podivem tak v návodu k obsluze a údržbě (český překlad z r. 2005) je uvedeno zhasnutí motoru vypnutím klíčku zapalování.
Pokusím se nastudovat jak je to s vypínačem motoru, v návodu se píše, že slouží k odpojení okruhu zapalování a je propojen se startérem.
Otázka zda se zároveň vypíná i vstřikování, toto by pak bylo důležité při zhasnutí běžícího motoru. Ale osobně si myslím, že to japončíci propojili komplet i se vstřikováním.
Pokusím se nastudovat jak je to s vypínačem motoru, v návodu se píše, že slouží k odpojení okruhu zapalování a je propojen se startérem.
Otázka zda se zároveň vypíná i vstřikování, toto by pak bylo důležité při zhasnutí běžícího motoru. Ale osobně si myslím, že to japončíci propojili komplet i se vstřikováním.
..co už včil
- IPetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 373
- Registrován: 01 dub 2009 20:24
- Jméno: Petr
- Příjmení: Žanta
- Pohlaví: Muž
- Telefon: +420 608268608
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400 / 2002
- Motocykl 2: Yamaha Tenere 700
- Bydliště: Železný Brod
Re: Vypnutí motoru
Já ti nevím, mně se zapne palivové čerpadlo až po přecvaknutí spínače na řidítku na ON. Takže nejenom okruh zapalování ale i napájení palivového čerpadla tento spínač ovládá.
IPetr
- Dajos
- Člen klubu
- Příspěvky: 636
- Registrován: 10 dub 2009 09:40
- Jméno: Dalibor
- Příjmení: Plischke
- Pohlaví: Muž
- Telefon: +420604534994
- Motocykl 1: CBR 1100XX (Stříbrný Blekouš)
- Motocykl 2: jawa 50/550 pařez
- Bydliště: Olomouc
Re: Vypnutí motoru
Takže jsem mrkl na el. schéma vstřikování - viz. obr. a z něj je patrno, že přerušovač motoru vypne přívod proudu do relé palivového čerpadla přes které teče proud dále i do vstřikovačů (v okamžiku kdy řídící jednotka motoru ukostří konkrétní vstřikovač).
Závěr, přerušovač motoru vypíná zapalování, okruh startéru i vstřikování z čehož plyne, že je fuk čím se vypne motor, klíček i přerušovač plní stejnou funkci.
Závěr, přerušovač motoru vypíná zapalování, okruh startéru i vstřikování z čehož plyne, že je fuk čím se vypne motor, klíček i přerušovač plní stejnou funkci.
Naposledy upravil(a) Dajos dne 03 kvě 2011 19:20, celkem upraveno 1 x.
..co už včil
Re: Vypnutí motoru
ha, takže tu nádrž jsem oddělával zbytečně, ani to nemusím přivazovat, stačí klíček nebo chcípák.....bomba, rád se dovídám nové věci co ulehčují práci s vypínáním motoru





- mrna
- Příspěvky: 57
- Registrován: 02 dub 2009 21:16
- Jméno: Marek
- Příjmení: Hopjan
- Pohlaví: Muž
- Skype: mrnamh
- Motocykl 1: Simson skútr
- Motocykl 2: Honda XRV 650 Africa Twin
- Motocykl 3: Suzuki GSX 1400
- Bydliště: Štěpánov-Březce
Re: Vypnutí motoru
Dobrýýýý se schematem sem nepočítal. Chlapy dikes. No tak sem kleknul na toho kámoše s tim škaredým
BMW ať zjistí jako proč vypínat klíčkem a už to vím. Prý proto a to schema to potvrzuje, že přes něj teče docela proud a asi to tam drobet jiskří a prý odchází. To, ale bavorák a ne kvalitní SUZUKI
. Tak sem mu poděkoval, že sem tady ze sebe udělal vola, ale jak vidno se to docela chytlo. Aspoň vím,že místo klíčku nádrž sundat musím 



Gsx 1400 über alles