Ach ty pneumatiky

Technické dotazy, rady a pod
Odpovědět
zajda
Příspěvky: 1822
Registrován: 21 črc 2009 06:29
Jméno: Zajda
Příjmení: Michal
Pohlaví: Muž
Motocykl 1: GSX1400
Bydliště: Brno

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od zajda »

jirkadjjp píše:
zajda píše:
jirkadjjp píše:Máš pravdu.Ale takhle mě ještě žádna nevydržela.Určitě dám vědět jak dopadne,Ale fakt zatím super.
Teď jsem ji dál i na předek.Má najeto cca 0 km :D
Já měl třeba BT21 a do 6ti vypadal dobře a poslední 2 tis mizela před očima. Vydržela 8,5 do plátna.
To musím říct,že je slušný.A jezdíš sám,nebo jako já pořád ve dvou a bagáž?
Hodně ve dvouch a s báglama jen na srazy. MP2 by měli vydržet víc dle zkušeností jiných
Uživatelský avatar
jirkadjjp
Příspěvky: 276
Registrován: 13 pro 2011 22:08
Jméno: Jiří
Příjmení: Pokorný
Pohlaví: Muž
Motocykl 1: SUZUKI GSX 1400
Bydliště: Praha 9

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od jirkadjjp »

Tak uvidím.Tyhle gumy davaj borci na V-maxi a nic jineho tam dávat nemůžou. A to nemaj seriovej motor.Uvidí se časem.
Uživatelský avatar
pallov
Příspěvky: 11
Registrován: 09 čer 2010 16:31
Jméno: Pavol
Příjmení: Malo
Pohlaví: Muž
Skype: pallov15
Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
Motocykl 2: Yamaha XS 750 uz nieje
Motocykl 3: JAWA 350

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od pallov »

ja jazdim na micheli pilot road 2 (stred tvrdsi ako kraje), uz mam druhe... drzia super a aj na vode.. prve vydrzali cca 8000, kamosovi okolo 10000... podla mna su isto lepsie ako bt21,23 tie som mal na bandite......a dunlopy podla sledovania kamosa co ich mal-velmi kratka zivotnost... uz robia aj pilot road 3.. dalsie skusim tie..
palus
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 571
Registrován: 02 dub 2009 18:22
Jméno: Pavel
Příjmení: Plíšek
Pohlaví: Muž
Skype: palus.1@seznam.cz
Telefon: +420737668005
Motocykl 1: GSX 1400 2002
Motocykl 2: Skůtr Kymco Vitality 50
Bydliště: Havířov

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od palus »

Viděl jsem je na Ušákově motorce na srazu.Najeto 6 000 km.Rovnoměrně sjeté a vzorku ještě dost,takže uvidíme kolik celkově najede.A moc je tedy nešetří.Pújdu do nich také.Dobře drží i na vodě podle jeho referencí.Takže pro mně jasná volba
Uživatelský avatar
Ufi
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 447
Registrován: 02 dub 2009 13:54
Jméno: Petr
Příjmení: Straka
Pohlaví: Muž
Skype: ufi2308@seznam.cz
Motocykl 1: GSX 1400 (04) modrobílá
Motocykl 2: HD 1200 Fateful ( viz. můj skype )
Motocykl 3: HD Ultra elektra glide
Motocykl 4: Jawa 350 california
Motocykl 5: Pionýr Jawa 21
Bydliště: Staré Město ( UH )
Kontaktovat uživatele:

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od Ufi »

palus píše:Viděl jsem je na Ušákově motorce na srazu.Najeto 6 000 km.Rovnoměrně sjeté a vzorku ještě dost,takže uvidíme kolik celkově najede.A moc je tedy nešetří.Pújdu do nich také.Dobře drží i na vodě podle jeho referencí.Takže pro mně jasná volba
Žádné pilotky, ty okruhovky ti vydrží min 15 000 km :devil a když ne, tak si je nechej na výstrahu pro příště :P :skleb .
Nikdy nezjistíš co dokážeš, když to nezkusíš.
palus
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 571
Registrován: 02 dub 2009 18:22
Jméno: Pavel
Příjmení: Plíšek
Pohlaví: Muž
Skype: palus.1@seznam.cz
Telefon: +420737668005
Motocykl 1: GSX 1400 2002
Motocykl 2: Skůtr Kymco Vitality 50
Bydliště: Havířov

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od palus »

Okruhovky už ne.Když cítíš jak ti to v zatáčkách podjíždí...nic moc.Nevíš co si můžeš dovolit a zkoušet to ve dvou na sraze?To si myslím není dobrý nápad.No příště budu chytřejší.Když nezkusíš nevíš :head
Dino
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 293
Registrován: 18 led 2010 22:08
Jméno: Milan
Příjmení: Nejedlý
Pohlaví: Muž
Telefon: 606144704
Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
Bydliště: Jemnice

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od Dino »

Až sloupnu Z6 ,tak zkusím B S20. Ti co je zkoušeli ,kroutili nad nima hlavou, co všechno vydrží.Drží a vydrží. Že by zázrak. :wait
zajda
Příspěvky: 1822
Registrován: 21 črc 2009 06:29
Jméno: Zajda
Příjmení: Michal
Pohlaví: Muž
Motocykl 1: GSX1400
Bydliště: Brno

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od zajda »

Fi.Di píše:Až sloupnu Z6 ,tak zkusím B S20. Ti co je zkoušeli ,kroutili nad nima hlavou, co všechno vydrží.Drží a vydrží. Že by zázrak. :wait
Novinka 2012 !!!Cílem vývoje pneumatiky S20 bylo splnit požadavky evropských sportovně zaměřených motocyklistů na nejvyšší úroveň ovladatelnosti na všech druzích silnic s mokrým i suchým povrchem a za všech jízdních podmínek zahrnujících cestování po dálnici; jízdu po okresních silnicích plných zatáček; městské ulice i závodní okruhy. Inženýři společnosti Bridgestone přitom využili svých bohatých zkušeností z MotoGP. V porovnání s pneumatikou BT-016 Pro nabízí S20 ještě lepší ovladatelnost na mokru a suchu při zachování vynikající životnosti.

No já nevím nevím :wait :shake Původ je sportovních pneumatikách. Navíc je to asi jednosměs. Já mám pilotky 2 které jsou vyzkoušené a maximálně půjdu do MP3.
zajda
Příspěvky: 1822
Registrován: 21 črc 2009 06:29
Jméno: Zajda
Příjmení: Michal
Pohlaví: Muž
Motocykl 1: GSX1400
Bydliště: Brno

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od zajda »

FIDI snad nechceš závodit? Vyprdni se na to a kup MPR3 tam je jistota dojezdu i na mokru.

Bridgestone posílil svou řadu motocyklových pneumatik o prémiovou sportovní pneumatiku Battlax Hyper Sport S20, která je určena pro majitele vysokovýkonných motocyklů se zdvihovým objemem motoru od 600 do 1300 cm3. Prémiová pneumatika S20 je první pneumatikou Battlax používající označení s písmenem „S“ (= Sport) a završuje produktovou řadu pneumatik Bridgestone řady Hyper Sport, která kromě dalších specialistů na sportovní jízdu po silnici i závodní dráze zahrnuje také pneumatiky Battlax BT-016 Pro a BT-016.

Cílem vývoje pneumatiky S20 bylo splnit požadavky evropských sportovně zaměřených motocyklistů na nejvyšší úroveň ovladatelnosti na všech druzích silnic s mokrým i suchým povrchem a za všech jízdních podmínek zahrnujících cestování po dálnici, jízdu po okresních silnicích plných zatáček, městské ulice i závodní okruhy. Inženýři společnosti Bridgestone přitom využili svých bohatých zkušeností z MotoGP.

„Výsledky testů nové pneumatiky S20 ukazují, že Bridgestone dokáže vzít technologii pro MotoGP a aplikovat ji na silniční pneumatiku. S20 má v současnosti ze všech sériově vyráběných pneumatik nejblíže k MotoGP, čímž maximálně těží z úspěchů značky Bridgestone v této prestižní soutěži,“ říká Vincent Van Houtte, produktový manažer pro motocyklové pneumatiky společnosti Bridgestone Europe.

Větší styčná plocha při jakémkoli náklonu

V porovnání s pneumatikou BT-016 Pro nabízí S20 ještě lepší ovladatelnost na mokru a suchu při zachování vynikající životnosti. Osvědčená konstrukce společnosti Bridgestone s bezešvým ocelovým nárazníkem MSB (Mono Spiral Belt) a vysokotažným pogumovaným kordem HTSPC (High Tensile Super Penetrated Cord), byla optimalizována tak, aby vznikla větší styčná plocha při jakémkoli náklonu. Výsledkem je lepší přilnavost za všech podmínek. Větší styčná plocha zlepšuje při menším náklonu pocit kontaktu s vozovkou a zvyšuje jízdní komfort. Při středním a větším náklonu ocení jezdci vyšší úroveň stability při průjezdu zatáčkou.

Drážky dezénu pneumatiky S20 se uprostřed běhounu napřimují. Tím se zlepšuje chování pneumatiky v zatáčce při malém náklonu, zejména pak při vjezdu do zatáčky. Boční drážky na přední pneumatice zasahují až do ramenní oblasti a zlepšují tak pocit kontaktu s vozovkou při velkém náklonu, jakož i přilnavost na mokrém a suchém povrchu. Širší drážky na zadní pneumatice jsou zárukou naprosto spolehlivé přilnavosti na mokru.

„Velká styčná plocha pneumatiky S20 a vysoká úroveň přilnavosti jsou výsledkem jejích genů pocházejících z MotoGP. Sportovní jezdci mohou své stroje v zatáčkách pokládat s naprostou důvěrou,“ říká Dominique Plom, asistent manažera a testovací technik společnosti Bridgestone Europe.

Bezprostřední přilnavost

Použití nové směsi „Silica Rich“ a společností Bridgestone patentovaného polymeru NanoPro-TechTM, který omezuje zahřívání materiálu během jízdy, zlepšuje přilnavost na mokru a při nízkých teplotách. Tím je zaručena vysoká úroveň přilnavosti hned od startu během zahřívací fáze bez kompromisů v oblasti životnosti přední i zadní pneumatiky.

Přední a zadní pneumatika disponuje technologií 3LC – 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound) s optimalizovaným rozdělením měkké a tvrdší směsi, jež zlepšuje přilnavost na suchu, podílí se na vysoké stabilitě při průjezdu zatáčkou a přispívá rovněž k dobré životnosti.

Nové měřítko přilnavosti na mokru

Výsledky srovnávacích testů s pneumatikou Bridgestone BT-016 Pro ukazují, že nová pneumatika S20 poskytuje vyšší úroveň přilnavosti na suchém povrchu a zvyšuje jistotu při průjezdu zatáčkou a celkově dosahuje vysoké úrovně sportovních jízdních vlastností. Na závodní dráze mohou jezdci očekávat vysokou stabilitu v zatáčkách a rychlejší časy na kolo díky lepší a vyváženější přilnavosti vpředu a vzadu.

Testy společnosti Bridgestone ukazují, že přilnavost pneumatiky S20 na mokru je ještě lepší než u pneumatiky BT-016 Pro, která byla dosud měřítkem v této oblasti. Výsledky také potvrzují vysokou úroveň stability při prudkém dešti jako důsledek lepší přilnavosti a snadné ovladatelnosti.

Vynikající úrovně přilnavosti bylo dosaženo bez kompromisů z hlediska dosahované životnosti. Testy společnosti Bridgestone potvrzují, že nová směs S20 má vynikající odolnost vůči opotřebení, díky níž dosahují přední a zadní pneumatiky dlouhé životnosti.

Nová prémiová pneumatika Battlax Hyper Sport S20 bude v Evropě k dispozici od ledna 2012 ve čtyřech rozměrech pro přední kolo a v 7 rozměrech pro zadní kolo.
Dino
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 293
Registrován: 18 led 2010 22:08
Jméno: Milan
Příjmení: Nejedlý
Pohlaví: Muž
Telefon: 606144704
Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
Bydliště: Jemnice

Re: Ach ty pneumatiky

Příspěvek od Dino »

Závodit určitě nechci. Ale jak napsal Palus " když nezkusíš, nevíš".
Odpovědět