Víka motoru
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2013 19:31
- Jméno: Jiří
- Příjmení: Vodák
- Pohlaví: Muž
- Motocykl 1: GSX 1400 k4
Víka motoru
Ahoj, neřešil někdo chromování ,,hliníkových" vík motoru? Mám na mysli ty boční, co jsou původně pod nějakým lakem, který se po čase odrbe a je hnusný. Chtěl bych si je nechat pochromovat, tam kde tohle dělají mají strach, aby mi je tím nezničili, jestli to není nějaká slitina hliníku a zinku.
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 27 kvě 2012 18:07
- Jméno: Honza Ušák
- Příjmení: Ušák
- Pohlaví: Muž
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
- Motocykl 2: BMW K 1200 S
- Motocykl 3: BMW K 1300 S
- Motocykl 4: Suzuki GSX 1400
Re: Víka motoru
Já jsem nechal víky chemicky zbavit toho laku, pak jsem je vyleštil a jednou dvakrát do roka je natřu přípravkem proti oxidaci hliníku a je to v pohodě. Jsou pořád lesklé. Chromování umí klucí ze Slovenska a možná Mikin,
- Toník
- Člen klubu
- Příspěvky: 9
- Registrován: 13 úno 2016 22:16
- Jméno: Tonda
- Příjmení: Konečný
- Pohlaví: Muž
- Skype: tonda.var
- Telefon: 608181018
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
- Bydliště: Rohatec
Re: Víka motoru
Ahoj, kde a jak jsi prosim nechal ty víka chemicky zbavit toho laku? Děkuji Tonda
- IPetr
- Člen klubu
- Příspěvky: 373
- Registrován: 01 dub 2009 20:24
- Jméno: Petr
- Příjmení: Žanta
- Pohlaví: Muž
- Telefon: +420 608268608
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400 / 2002
- Motocykl 2: Yamaha Tenere 700
- Bydliště: Železný Brod
Re: Víka motoru
Ahoj,
ja nad tim stale take spekuluji. Uz asi 2-3 roky.
Za 1. kdo mne zna, vi, ze nejsem lestic (na to jsem moc liny).
Za 2. nemam rad neorigo veci, pokud to neni fakt nutne.
Takze stale spekuluji, jak vika dostat do origo stavu. Lak v puvodni barve s bezbarvym lakem na povrchu? origo je hlinikovy odlitek pod lakem pokud se nepletu.
Asi to tak dopadne ze najdu jak vypada origo odlitek pred lakem. Nej by bylo ziskat odstin (cislo barvy) odliteho hliniku.
ja nad tim stale take spekuluji. Uz asi 2-3 roky.
Za 1. kdo mne zna, vi, ze nejsem lestic (na to jsem moc liny).
Za 2. nemam rad neorigo veci, pokud to neni fakt nutne.
Takze stale spekuluji, jak vika dostat do origo stavu. Lak v puvodni barve s bezbarvym lakem na povrchu? origo je hlinikovy odlitek pod lakem pokud se nepletu.
Asi to tak dopadne ze najdu jak vypada origo odlitek pred lakem. Nej by bylo ziskat odstin (cislo barvy) odliteho hliniku.
IPetr
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 27 kvě 2012 18:07
- Jméno: Honza Ušák
- Příjmení: Ušák
- Pohlaví: Muž
- Motocykl 1: Suzuki GSX 1400
- Motocykl 2: BMW K 1200 S
- Motocykl 3: BMW K 1300 S
- Motocykl 4: Suzuki GSX 1400
Re: Víka motoru
Dělal mi to KENNY - firma MOTOKENNY v Brně